Lista completa de Questões de Língua Inglesa do ano 2008 para resolução totalmente grátis. Selecione os assuntos no filtro de questões e comece a resolver exercícios.
Língua Inglesa - Interpretação de Texto - Centro de Seleção e de Promoção de Eventos UnB (CESPE) - 2008
According to the text above, judge the following items.
Students mother tongues play a central role in the teaching of beginners.
Língua Inglesa - Interpretação de Texto - Centro de Seleção e de Promoção de Eventos UnB (CESPE) - 2008
According to the text above, judge the following items.
The phrase the target language cannot be taught directly (l.13-14) can be correctly paraphrased as the teacher cannot teach the target language directly.
Língua Inglesa - Interpretação de Texto - Centro de Seleção e de Promoção de Eventos UnB (CESPE) - 2008
According to the text above, judge the following items.
Most people agree that no other challenge is as serious as that of teaching beginners.
Língua Inglesa - Interpretação de Texto - Centro de Seleção e de Promoção de Eventos UnB (CESPE) - 2008
According to the text above, judge the following items.
Beginners have no knowledge of English whatsoever.
Língua Inglesa - Interpretação de Texto - Centro de Seleção e de Promoção de Eventos UnB (CESPE) - 2008
According to the text above, judge the following items.
Goals to be achieved by beginners depend upon three factors.
Língua Inglesa - Interpretação de Texto - Centro de Seleção e de Promoção de Eventos UnB (CESPE) - 2008
According to the text above, judge the following items.
Students proficiency is acquired in a few weeks.
Língua Inglesa - Interpretação de Texto - Centro de Seleção e de Promoção de Eventos UnB (CESPE) - 2008
Taking into consideration the text above, judge the items from 88 through 93.
Educational institutions can be either relevant or effective for language teaching.
Língua Inglesa - Interpretação de Texto - Centro de Seleção e de Promoção de Eventos UnB (CESPE) - 2008
Taking into consideration the text above, judge the items from 88 through 93.
English as a second language and English as a foreign language teaching classes include a lot of different pedagogical institutions.
Língua Inglesa - Interpretação de Texto - Centro de Seleção e de Promoção de Eventos UnB (CESPE) - 2008
Taking into consideration the text above, judge the items from 88 through 93.
Text-books have to cope with diversified educational contexts.
Língua Inglesa - Interpretação de Texto - Centro de Seleção e de Promoção de Eventos UnB (CESPE) - 2008
Taking into consideration the text above, judge the items from 88 through 93.
Seldom are educational institutions linked to sociopolitical policies.
{TITLE}
{CONTENT}
{TITLE}
Aguarde, enviando solicitação...